Ännu en hektisk dag

Halv tio var vi färdiga. Jag hade duschat och barnen (inte Elin för hon var redan i skolan) var klädda och redo. Så gick vi upp till Öppna förskolan. Jeanette och Jennifer kom dit och lekte med Alva medans jag och Ooscar var på babaymassage. Han tyckte nog att det var mysigt. Han fick ju mammas uppmärksamhet i en hel timme :-)

Sen gick jag, Alva, Oscar och JEnnifer hem till oss och åt lunch ( korv och makaroner) och lekte en stund. Sen var det dags att ge sig iväg igen. Först lämnade vi av Jennifer, hämtade upp Elin och åkte ner till centrum. Jag hade tid för efterkontroll på mvc, så jag bjöd tjejerna på glass under tiden. Sen var vi på banken och hämtade Elins leg.

När vi kom hem från centrum påbörjade jag matlagningen. Vi halvt kastade i oss maten innan Claes skjutsade Elin till träningen. Det blev vitlöksfisk med pinjenötter och pressad potatis. En favorit i det här huset.

För en liten stund sen ringde Krille och berättade att någon ringt på deras telefonsvarare och sagt att de hittat Elins busskort!!! Så nu har Claes och Elin varit där och hämtat det och gett killen som hittade det hittelön. Så nu är alla glada och nöjda igen!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jennifer var så nöjd igår då hon fick vara med Alva hela dagen. Tack för att hon fick följa med er hem också.

Vad skönt att busskortet kom tillbaka.

2009-08-26 @ 19:37:10
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0