...

Sitter hemma hos mamma och ska försöka hjälpa henne att göra räkningarna. Det var ju alltid pappa som gjorde dem. Plus att hon inte känner sig i form att ta tag i det just nu. Men det är något fel på bankens hemsida just nu så jag får se om det funkar senare eller så får jag ta det imorgon.
Claes åkte till Nässjö idag efter jobbet och kommer hem sent imorgon kväll så då ska jag sova här. Mamma vill gärna ha sällskap. Alva har lagt sig på golvet och säger att hon vill sova där hela natten. Knasfia!
Idag på em så tog jag, mamma, Alva, Oscar, Mange, Jeanette, Jennifer och Hampus en promenad ner till Fresta kyrka och tittade på minneslunden där pappa ska ligga. Det var jättefint där. Det var jättevackert och låg enskilt så det känns som att man kan gå dit och sätta sig och prata med pappa eller gråta och få vara ifred.
Idag har det gått en vecka sen det hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0