Har gjort ett besök i verkligheten

Idag på fm så tog vi det lungt. Sen skull Alva och Claes till Råsunda och titta på fotboll, så då tog jag Oscar med mig och åkte till Solna Centrum. Jag har de bestämt träff där med Jenni. Vi hann gå i typ två affärer och sen ta en fika innan de stängde, sen tog vi en promenad runt centrum. Efter det så mötte jag upp Claes och Alva och så köpte vi med oss pizza och gick hem till Roland och barnen.
Jag hade ett behov av att få se att livet gick vidare där ute...
När jag kom hem så var jag helt slut, så förmodligen har jag spännt mig en del. Men det var trevligt!

Igår ringde jag runt till olika företag och skulle ändra så att räkningar och annat ska komma i mammas namn i fortsättningen. På några ställen var det inga problem alls, men andra var det ett himla bök. Ex med elen så var man tvungen att avsluta pappas abonnemang och göra ett nytt för mamma.
Det var telefonköer till flera ställen så jag hann inte allt, men lite ialla fall. Får fortsätta vid ett senare tillfälle.

Nedan sätter jag in några kort som man blir glad av att se. Bilder på mina fina barn!!!
Först ett fint kort på alla tre
Sen ett kort på Oscar när han för första gången får prova att sitta i en stol
och till sist ett kort på Alva som klättrar och balanserar 
Mina fina barn!!!Alva klättrar som vanligt

Kommentarer
Postat av: elin

hahha, vilken bild på oss x'D

OScar ser lite fundersam ut... på båda bilderna



och alva tänker x'P hihhi

kram

2009-08-23 @ 15:06:12
URL: http://ceags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0