Tiden går för fort...

det är redan onsdag idag. Det är i och för sig bra om tiden går fort så att Alva får börja på dagis snart. Hon klättrar ju på väg.garna härhemme... Igår så pass mycket att hon började blöda näsblod... Men jag orkar inte ens bli förvånad längre när hon har skadat sig. Inte hon heller för igår sa hon bara : -Mamma titta det blöder
Igår gjorde vi så lite som möjligt. JAg är lite bättre i ryggen nu :-) Jag prissatte en massa kläder och andra saker som Elin ska få sälja på vår garageloppis som vi ska ha i helgen. Nu ska jag bara få upp Claes på vinden så att han kan hämta ner en massa andra grejjer.
Nu har vi äntligen bestämt vad Oscar ska heta! Oscar Frö Claes!!! Nu gäller det bara att få in papperet, han blir ju 3 mån på lör.
Idag är planen att åka till bvc med de små barnen. Oscar ska vägas, mätas och få spruta och Alva ska kolla synen. Den var ju inte så bra sist.
Elin har varit hos en kompis i flera dar nu, både sovit och ätit där...Hon har varit hemma ett par ggr och packat om sin väska. Lika bra att hon passar på för snart är det skola igen.Min snygga dotter!!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

glöm inte att det finns en påse med videoband i bastun hemma hos mamma och pappa för er garageloppis

2009-08-12 @ 12:15:07
Postat av: Jessica

Tack för kommentaren om kycklinggrytan, kul att den gick hem.



Fint namn ni valt till eran lillkille!



Ha det bra!

2009-08-12 @ 19:29:46
URL: http://hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0