Avslutning och nätshopping

Har tagit en väldigt lugn dag. Jätteskönt! Jag tom vilade på fm, vilket var välbehövligt då Oscar somnade vid kvart i två och vaknade första gången vid halv fyra. Sen har han strulat hela natten...
Man ser två tänder ordentligt, men jag tycker att det ser ut som att fler är på väg. Hoppas att de väntar lite så att jag får sova lite innan de kommer...

Idag har det varit avslutning på gympan. Men vi kunde inte vara med :-(
Det var nämligen avslutning på kyrkis samtidigt och Alva fick välja. Och hon resonerade att hon hade varit på gympaavslutning tidigare, men aldrig på kyrkisavslutning.
Jag hade gärna varit på gympan och sett hur det gick för dem, de har varit så duktiga när de har tränat banan de skulle visa upp.
Men nu gick vi upp till församlinshemmet istället och lyssnade när barnen sjöng julpotpurri. De var jätteduktiga. De är bara 5 st och -alva är ensam tjej. Sen fick vi köttbullar och potatismos. Till kaffet fick vi julevangeliet uppläst och sen fick barnen en julklapp. De fick en varsin minijulkrubba. Det var väldigt trevligt.

Jag har kommit på att jag inte orkar åka runt och leta julklappar, framförallt inte innnan jag vet vad jag ska köpa. Antingen ska jag komma på det först, eller så ska jag hitta bra saker på nätet. Så nu skulle jag vilja ha er hjälp: tips på sidor på nätet där man kan hitta bra julklappar tas tacksamt emot...

Nu ska jag gå och lägga barn :-)



   

Kommentarer
Postat av: Jenni

Otroligt fina bilder, skrev just i Elins blogg att hon bara blir snyggare ch snyggare. Henne får du nog snart låsa in i garderoben he he he

kram

2009-12-07 @ 20:20:40
URL: http://jenni.bloggie.se
Postat av: Nettan

De var jätte duktiga idag på gympan.

Jennifer var så stolt, syntes verkligen att hon lärt sig mycket den här terminen.



jag hittade några bra sidor med bla. inredning men den enda som jag kommer ihåg just nu är www.butikstylish.se

www.bluebox.se kan också ha lite roliga saker.

Till barnen så har du www.hiko.se och www.lekmer.se

Jag bestälde från hikmet sent i lördags kväll och de skickade varorna idag så de verkar snabba.

2009-12-07 @ 23:01:13
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0