Dyrt att gå på ikea

Imorse släppte vi Albin och Alva på dagis och sen åkte jag och Anette (grannen) och Oscar till Ikea. Vi började med att ta en frukostbricka för 10:- :-) Sen gick vi och tittade, jag skulle ha servetter och lite andra småsaker, men kom därifrån med 3 stora pappkassar fulla med grejjer... Jag tror på allvar att det inte går att gå på ikea och gå ut genom kassorna utan att betala 1000:-...
Vi tog en lunchpaus innan vi åkte hem och sen fick vi skynda till kassorna och ändå var vi sena till dagis. Tiden bara rann iväg idag igen.
När vi kom ut till bilen så var det snöstorm ute! Jag såg knappt vägen när jag körde hem.
Vi hämtade barnen och åkte hem. Albin gick med in här och har varit här hela em och halva kvällen. Kul! Han brukar vilja gå hem efter ett tag, men idag gick det bra.
Nu har vi ätit och fixat lite. Så nu ska jag gå och hjälpa Alva att borsta tänderna, sen kommer Elin snart hem och då ska hon och jag göra lite godis.
Claes är på julbord med jobbet så han ramlar väl in här inatt nån gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0