Glöggparty

Nu har vi precis haft glöggparty härhemma. Alla gästerna har gått och Claes fixar där nere och vi andra sitter och vilar / sover en stund. Jag ska snart gå ner och hjälpa till. Claes har lovat att laga mat idag :-)
Det var fullt hus här och vi fick massor av fina presenter :-) Man börjar ju undra om vi fyllde jämnt...
Det var kul att träffa alla igen, vissa var ju inte så länge sen med tanke på Oscars dop, men några som inte kunde då kom nu.
Resten av kvällen ska jag bara äta god mat och umgås med min familj.

Igår kväll var vi på en restaurang i Häggvik tillsammans med familjen Jonsson. De hade åkt hemifrån på em så därför blev det inte förrens kl 20. Vi åkte därifrån vid strax efter 22, alla barnen hade varit jätteduktiga. Och vi fick en jättetrevlig middag. Gott var det också!
När vi kom hem så tittade Elin och jag på Idolutröstningen. Alva och Oscar gick och lade sig och Claes bytte om. Han åkte nämligen ut och föräldravandra på stan/byn.

Tack för alla fina presenter och trevliga sällskapet idag!!!

Kommentarer
Postat av: nettan

Tack för en jätte trevlig eftermiddag.

2009-12-05 @ 18:15:20
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0