GOTT NYTT ÅR!!!

Nu har Elin precis blivit hämtat, Oscar sover, Alva är hos kompis och Claes är och handlar. Så nu ska jag passa på att hoppa in i duschen innan jag ska välja kläder. Det är tema glamour ikväll och Claes ska ha smoking... själv har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig...

Hoppas att alla får en trevlig kväll och ett bra 2010!!!

Jag tänker inte avge något nyårslöfte, men jag ska försöka bli bättre på att säga nej och tänka lite mer på vad jag själv vill och inte anpassa mig efter alla andra hela tiden :-) Kanske min kropp skulle må bättre då? Hmmm, ett lite lugnare år alltså? Med en ettåring? Förmodligen inte... Jaja, det blir som det blir ändå.

Kram till alla!!!


Kommentarer
Postat av: Anette

Hoppas ni hade en trevlig .......Gott Nytt År på er !!!! Kramis Anette och Robban

2010-01-01 @ 17:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0