GRATTIS ÄLSKLING!!!

Idag fyller min man år!!!
(Och det blev inte alls som jag hade tänkt...)

Jag är antingen magsjuk eller så har min kropp protesterat mot sömnlöshet och för mycket att göra. I vilket fall så mår jag inte bra. Igår när jag hade skjutsat Jonas till Arlanda så gick jag och lade mig och sen kom jag inte upp mer under kvällen... Idag har det varit lite bättre, men inte bra.

Jag skulle ha åkt och köpt en present till Claes igår kväll, men det blev inget. Som tur var så hade jag redan köpt några småsaker så att han fick paket. Min plan var att jag och barnen skulle åka in till stan och gå på julmarknaden i Gamla stan och sen gå på restaurang, men...
Claes köpte med sig mat hem och efter maten gick vi och la de yngsta barnen.
Ett av paketen Claes fick var Buzz med musikfrågor. Så det spelade  jag, Claes och Elin. Oscar vaknade efter ett atg och då fick han en kontroll att leka med. Efter ett tag hade han tryckt på så många knappar att det kom in en gubbe åt honom och han fick vara med och spela :-)
Elin och jag var ialla fall snälla mot Claes eftersom det är hans födelsedag så han fick vinna alla tre gångerna!

Nu ska jag gå och se om Oscar sover (tror inte det) och om han gör det så ska jag också krypa ner...
Men jag tycker att jag hör honom så det blir nog en stunds lek innan jag får sova.



Alva sover och håller i sin påse samtidigt :-)


Fint med tulpaner! Man blir glad! Dessa fick Claes av oss idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0