Paket :-)

Födelsedag!!!
Tänk vad spännande det var när man var liten :-)
Nu är det inte lika spännande längre. Men jag har haft en riktigt mysig dag!
Blev väkt imorse av att Claes, Alva och Oscar kom och sjöng för mig och hade paket med sig. Två stycken! I det ena var det en spikmatta. HAr provat att ligga ett par minuter och det kändes bra. Imorgon ska jag ligga lite längre.
Det andra paketet hade Alva gjort själv. Ja inte innehållet, men själva paketet. Det var jättefint!!!



När jag hade lämnat Alva på dagis så hämtade jag mamma och så åkte vi till Kista och shoppade julklappar :-)
Hon bjöd mig på födelsedagslunch också innan vi åkte och hämtade Alva.
Vi åkte hem och tog det lungt ett par timmar innan Claes kom. Då åkte vi ivväg till Rotsunda och gick på Indisk restaurant. Det var gott!

Nu på kvällen har Oscar strulat. Han gallskriker under perioder, som att han skulle ha ont någonstans, men sen går det över. Så har han hållt på så i flera timmar nu.
Just nu sover han, så jag ska också passa på.

God natt!
Tack för alla gratulationer på telefon, sms, bloggar och fb!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0