Tid

Idag har jag inte fått så mycket gjort. Jag fattar inte vart tiden tar vägen. Alva är på dagis i 5 timmar och jag hinner knappt duscha och äta lunch. Jag har plockat lite bland sånt som inte syns... och så har jag börjat strukturera julmaten, det blir nog bra till slut. Jag har tagit på mig att göra tjocka revben, så det jar jag gjort idag. Det var första gången, men det gick nog bra. Har inte smakat på dem...
Jag tog en promenad och hämtade Alva från dagis idag. Det tog ca 8 min dit och 55 min hem :-) Vi gick tillsammans med en dagiskompis och hans pappa och lillebror. Så Alva och kompisen drog varandra i pulkan...

Efter middagen så åkte jag och barnen till Sofie som fyller år idag! Vi var där ett par timmar och kom inte hem förrens halv nio. Nu sover de minsta barnen och jag har tagit hand om disken och stoppat revbenen i frysen. Så nu ska jag snart ta och krypa ner i sängen och läsa min nia tidning som kom i brevlådan idag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0