Eskilstuna

I onsdags morse åkte vi till Eskilstuna. Vi åkte först hem till Kerstin och Gunnar, Claes faster och man. Där fick vi kaffe, macka och toscakaka. Sen åkte vi, Kerstin och Claes föräldrar till Parken Zoo. Vi hade verkligen tur med vädret, det var en jätteskön dag. Vi såg en massa djur, sen fick Elin och Alva leka av sig i fantomenland innan vi gick ner till tivolidelen.
Det är så lagom stort. Jag kan verkligen rekomendera ett besök där.

Sen åkte vi hem till Kerstin och Gunnar och fick mat och sov där.
På torsdagen så packade vi ihop i ösregnet och åkte till ett köpcentrum i närheten. Där gick vi halva dan och sen åkte vi hem och lagade mat. (Jag shoppade lite kläder till Oscar. Elin köpte några linnen och Claes köpte en skjorta.)

Idag har jag påbörjat lite olika projekt. Bl annat har jag börjat röjja i arbetsrummet och så har jag varit uppe på vinden och rensat bland barnkläder. Vid 18-tiden så ringde grannarna och frågade om vi vill komma dit  och äta tacos. Och det ville vi :-) Så nu är jag och barnen hemma igen och Claes är kvar där.

Här kommer lite foton från Eskilstuna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0