Ganska tråkig dag

Det hände inget alls på dan idag. Claes fortsatte med sitt CV som han kämpat med i flera dagar. Till slut blev han klar och då gick han och Alva ner till parken för det hade han lovat henne. När de kom tillbaka så åkte vi till Kista. Jag tänkte kolla hur utbudet på gröna klänningar såg ut. Vi gick först till Rolands mode. De hade några gröna ganska fina klänningar, men de kostade ca 1500:- och det tycker jag är för dyrt. Men efter att ha sprungit runt på alla affärer så inser jag att det får bli att titta i en sån affär och då handlar det om de priserna... Jenny kommer förhoppningsvis upp någongång i veckan så kan vi kolla lite ihop.
Den här har jag hittat ¨på nätet. Det tycker jag är fin, ialla fall på henne...
Kanske en sån?

Idag när vi satt och åt i Kista så charmade Oscar en tant som satt vid bordet bredvid. Han låg i vagnen och skrattade och pratade med sin sol som hänger i vagnen. TAnten kunde inte ta ögonen från honom :-)
Han är så söt när han bubblar.
Nu har han upptäkt sina händer också. De åker in i munnen mest hela tiden.
Imorgon ska vi till bvc och träffa doktorn. Ska bli spännande att se hur stor han är nu. Jag ska fråga lite om navelbrocket, jag vill att det ska gå tillbaka nu. Men han har ju inte ont av det så det spelar väl egentligen ingen roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0