Har vi lyckats vända tillbaka dygnet?

Igår kväll bestämde vi att Claes skulle väcka Alva när han gick till jobbet, så att hon skulle bli trött ikväll.
Men vi vaknade vid ca 05.30 av att Alva kom in och hade kissat i sängen. Vi la henne emellan oss efter att Claes varit upp och duschat henne och tagit ur lakan. Men hon kunde inte somna om...
Hon somnade i soffan kl 19.30. Så förhoppningsvis har vi börjat få in lite bättre rutiner nu...
I förmiddags så spelade Alva och spel, sen tittade hon på film och jag duschade och gjorde lunch. Efter lunchen så gjorde hon ich jag köttfärssås tillsammans. (Jag är inte bra på att ha barnen med vid matlagningen, men det gick bra idag)
Klockan tre hoppade vi in i bilen och åkte till Hagaparken. Där mötte vi upp Jonas och Carmen och var först i fjärilshuset och sen tog vi en promenad i parken. Mycket trevligt!!!


I väntan på Jonas och Carmen




Jonas, Carmen och Alva

Haga Slott



När vi kom hem så behövde vi bara koka spagetti och värma köttfärssåsen. Skönt! Ibland är det bra att vara förståndig. hihi
Imorgon ska jag, mamma, Jonas och  Mange till kuratorn och prata om pappa. Det kommer nog att bli skitjobbigt!!! Oscar får lov att följa med, men Alva ska vara hemma med Carmen.

Idag hade Claes med sig en gammal diskett till jobbet med bilder från Elins födelse. Så nu har jag dem på datorn istället
Mange och Elin
Mange och Elin (4 feb 1996)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0