Härlig vaknande

När jag öppnade ögonen imorse så låg Oscar och tittade på mig och skrattade. Kan dagen börja bättre?
Yasemin och jag (och Oscar) åkte till plantagen. Jag handlade för ganska mycket pengar, men det blev bra när jag kom hem och fick ner blommorna i krukor.
Claes tog Alva och Zara med sig och åkte och tvättade bilen. Alva har tjatat i flera dagar att hon vill göra det. Knasigt barn...
Vi åt en tidig middag (grillade resten från igår) och sen nåkte vi över till mina föräldrar och hälsade på dem och Jonas och Carmen.
Nu ska jag gå ner och hänga en maskin tvätt innan jag ska gå och sova. Oscar är vaken just nu så det blir nog bra. Då kanske han kan sova sin långa period nu.
Imorgon börjar Claes att jobba igen. Jag tycker synd om honom och hade gärna haft honom hemma ett tag till. Men eftersom jag vet att Jonas och Carmen är här nu och att jag kan hitta på nåt med dem emellanåt gör att det inte är lika tråkigt att han börjar jobba.
Zara åkte bort idag igen, så nu har vi inga kompisar hemma på ett par dar igen. Vi får väl se hur det går...

Jag längtar efter Elin nu... och det är en hel vecka kvar tils hon kommer. Jag såg en bild på en kompis blogg idag och då tänkte jag på Elin så jag lägger in den här. Den är till dig Elin om du läser det här :-)



Jag har förresten betalat för en klänning nu. Jag har hittat en på nätet på en annons... Känns väldigt märkligt att föra över pengar till en vilt främmande människa. Hon skulle kunna blåsa mig big time. Men jag håller tummarna för att klänningen kommer och att jag kan ha den.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0