Hur kan en sån liten och söt stinka så mycket och så illa?

Oscar pruttar så man knappt kan vara i samma rum som honom.
Han babblar mer och mer för varje dag och är vaken och med. Han börjar bli en egen liten person nu. Det är så kul att se. Ska bli spännande och se om det är annorlunda med en kille.
Idag bestämde vi oss för att åka till Norrtälje och äta sen lunch. Och sent blev det... Men det var mycket gott. Efter maten gick vi och strosade lite innan vi åkte hem igen. Vi stannade på Ica på hemvägen och handlade frukost till våra kära grannar. 
Sen åkte Claes till arlanda och hämtade Yasemin, Luis, Zara och Mikail medans jag förberede lite tapas. Det blevkramkalas och tjoande när Alva och Zara träffades igen efter en hel vecka :-). Vi bar med oss tapasen och lite vin upp till dem.
Efter ett tag var det min tur att åka till arlanda. Den här gången var det Jonas och Carmen som skulle hämtas!!!  Jag skjutsade dem till mamma och pappa. De ska stanna i 2 veckor. Skönt att ha dem hemma!!!

Nu har jag precis mailat en tjej som har en klänning till salu. Så nu hoppas jag att hon kan skicka den till mig inom kort och att jag kan ha den. Det skulle vara så skönt att kunna släppa den biten och kunna koncentrera sig på annat. Jag har drömt om gröna klänningar den sista tiden...

Kommentarer
Postat av: Yasemin

Tack så jättemycket för allt igår. Kul att du hittat en klänning! Kram

2009-07-25 @ 20:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0