Klänning!!!

Nu har den kommit! Jag har köpt den klänningen som jag hittade på nätet. Den kom igår... och den passade. Skönt! Nu slipper jag fundera på det mer.

Idag har jag, Alva och Oscar varit i stinsen med Jenni och Robert. Jag, Jenni och Oscar gick i affärer medans Robert var vid lekhörnan med Alva :-) Honom skulle jag gärna anställa som barnflicka... Vi strosade mest omkring, jag kikade lite på strumpbyxor som lyfter och håller in. Tittade även på "shape"underkläder att ha under klänningen. Men vi får se om det blir något sånt....
Jag tog en promend i rask takt efter maten istället. Men risken att man kommer i form på 1 vecka är ju inte så stor. Men man får väl tänka långsiktigt. Om inte annat så insåg jag att jag har grymt dålig kondis.

Till middag idag åt vi rökt sik, kokt potatis och grönsaker. Det var mycket gott! Det kändes väldigt nyttigt så vi åt en varsin munk till kaffet :-)

Igår var vi hemma under dagen och på em/kvällen var vi hos Claes föräldrar och träffade Claes kusin med familj. Det var trevligt. De har två tjejer som är ett år äldre och ett år yngre än Alva.
Oscar pratar med pappa
Oscar "pratar" med pappa Claes

Alva har gjort egen glass
Alva visar upp glassen som hon gjort innan hon äter den. Den var jättegod!!!


Nu ska jag gå och sussa. God natt!


Kommentarer
Postat av: Robert

Hej Pernilla,



Är det ok om jag blir barn pojke :-)

2009-07-31 @ 13:08:52
Postat av: Jenni

Haha jag hyr ut honom billigt

2009-07-31 @ 14:18:05
URL: http://jenni.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0