Räkningar!

Vi hade bestämt att Mange, Jeanette och barnene skulle komma och fika kl 11 idag. Jaghade ställt klockan på 9 för att väcka Alva då så att vi skulle få henne i säng tidigare ikväll... Men precis då ville Oscar äta och sen somnade jag om... Vaknade 10.15 igen, så då var det bara att sätta fart och klä på oss och sätta på kaffe m.m
Det var kul att träffa dem igen, det var ett tag sen nu.
Sen åt vi lite lunch och sen skjutsade jag Alva till en kompis och så åkte jag och Oscar till mamma och pappa. Jag hade lovat pappa att hjälpa dem att göra räkningarna. Han ser inte riktigt på datorn och har även svårt att hitta rätt på tangenterna. Det tog flera timmar, men när jag åkte därifrån hade jag gjort deras, farmors och firmans räkningar plus att vi hade kollat mailen och skrivit en faktura. Så vi var riktigt duktiga.
Sen åkte jag och Oscar hem och gjorde mat. Det blev risoni med pesto, sparris och parmaskinka. Mycket gott!

middag

Efter maten var det dags att hämta Alva. Väl hemma igen har jag mest slappat i soffan...

stilleben i köket
Luktärtor på vårat fina fat


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Gud vad god maten ser ut :D Det där måste jag säga åt mamma att göra! Fin blogg du har föresten ;)

2009-08-04 @ 00:58:34
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0