Bajskväll

Elin lagade mat och sen hann vi knappt äta upp innan det var dags att klä på alla barnen för att skjutsa Elin till träningen. När jag, Oscar och Alva kom hem sen så var hela köket upp och ner. Hon är väldigt duktig på att laga mat, men inte riktigt lika duktig på att röjja efter...
Mitt i allt så vaknade Oscar och hade bajsat ner sig totalt, samtidigt som det var dags för Alva att borsta tänderna. Sen skrek Oscar för att han var så hungrig, så han fick mat, då satte sig Alva på toa...
Ett tag var jag väldigt nära att bara sätta mig ner och stortjuta. Alva har till råga på allt varit helt hopplös ikväll. Hon har inte lyssnat på något jag har sagt...
Jaja, jag fick henne i säng och lade Oscar i babygymet och gick ner för att ta tag i köket. Jag hann nästan allt innan han började att protestera. Jag satte mig och lekte med honom en stund så då blev han nöjd :-)
Sen tog vi en dusch innan Grays. Claes kom lagom tills jag skulle kolla på tv, så det var bara att sätta sig i sängen och kolla. Claes skulle kolla på fotboll, och det finns tydligen regler på att man måste kolla på den stora tv:n då...


Kommentarer
Postat av: magnus

Lätt att känna igen sig.

Men när det gäller Tv här hemma så anser jag att jag som ser sämst har rätt till den stora tv:n, än så länge har det funkat bra :-)

2009-11-18 @ 23:48:40
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/
Postat av: Jenni

Här hemma var det jag som vann kriget om tv:n men jag körde med att jag faktiskt hade kräkts hela dagen och det funkade hi hi hi

2009-11-19 @ 06:02:47
URL: http://jenni.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0