Barnens djungel

Nu sitter jag på barnens djungel, bloggar, dricker latte och ammar. Det är tur att man har simultankapacitet... Jag försöker ha någon sorts koll på Alva också... Hon gör kullerbyttor uppe i klätterställningen :-)
Elin kom hem och åt lunch med oss. Trevligt! När hon hade gjort provet, som var jättelätt, så var det två timmar kvar innan nästa lektion och ingen god mat i skolan.
Nu har Oscar bitit mig i bröstet (det gör skitont fast han inte har några tänder) två gånger. Och när jag höjer rösten och säger till honom så bara skrattar han...

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja, det där med bitande är absolut inte kul. Min lille prins fick tänder tidigt och då gjorde det ännu ondare. Lyckligtvis har "vi" lagt av med amning nu. Han ville inte mera. Och då helt plötsligt tog han flaskan med en gång...

Ha det bra !

2009-11-20 @ 23:47:02
URL: http://frokenkicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0