Borta igen!!!

Jaha, så har jag gjort det igen... Skriviet ett ganska långt inlägg, som sen försvinner spårlöst från skärmen. JAg undrar vart alla inläggen tar vägen. Ja, det är väl bara att skriva om och göra rätt.

Igår kväll var familjen Glimmerud här. Det var jättetrevligt! De hade "bytt ut" ett av barnen mot en hund :-) Alva och Tim lekte jättefint med varandra, och efter maten tog Elin upp alla barnen i sitt rum och gjorde make over på dem. De blev jättefina.
Snart åker de till USA och ska vara där i två år. Jag blir så himla avis, jag vill också resa bort sådär. JAg har ju drömt om det så länge jag kan minnas. Men jag har svårt att tro att jag kan få ett halvtidsjobb där jag kan försörja hela familjen, så jag får nog lite på att min kära man hittar på något. Men jag lär få drömma vidare :-)

Nu har Claes och Alva precis åkt till skridskoskolan, jag hade tänkt att åka idag, men kom på att det blir svårt att åka utan Oscar och då blir det så bökigt. Så Claes åkte, så lovade jag att röjja lite här. Vi var alltför trötta inatt. Så så fort gästerna hade gått så kastade vi oss i säng, vilket innebär att det står disk överallt därnere.

Idag har jag ordentligt ont i nacken, jag undrar om jag sovit dåligt eller om det har med att jag skalade ganska mycket potatis, morötter och palsternacka igår... Oscar har knölat väldigt mycket inatt, så jag har knappt sovit något och fått vända mig titt som tätt för att byta sida

.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0