Dagens Alva

Hon säger så mycket klokt/tokigt/roligt/knasigt hela tiden att jag bara måste dela med mig. Så det här får bli en återkommande rubrik.
Idag när jag hämtade från Kyrkis så konstaterade hon att hennes jeans är alldeles för små. Hon har väldigt dåligt med byxor så då sa jag att vi måste köpa nya byxor till henne i veckan.
-Jag skulle kunna hämta dig från dagis nån dag och så kan vi åka ner till centrum och handla. Eller vill du hellre att vi tittar på datorn och köper på nätet? Men då får du vänta längre innan du får nya byxor.
- Jag orkar inte gå i affärer så vi klickar lite på datorn istället!



Kommentarer
Postat av: Jenni

Min söta lilla prinsessa puss på dig Alva

2009-11-16 @ 16:50:15
URL: http://jenni.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0