duka

nu sitter jag med en kopp kaffe och har precis ätit en toggi, Alva äter också youghurt. Så fort hon är klar så ska vi klä på oss och gå till öppna förskolan. Jag ska hämta nycklarna, eftersom det är där vi ska vara imorgonoch fika. Vi passar nog på att vara kvar en stund och leka så att Alva står ut med sin tråkiga mamma resten av dagen...
Jag hoppas att jag får komma in ganska tidigt och duka. Jag har ju redan en bild av hur det ska se ut. MEn det brukar ju sällan bli som jag har tänkt mig... Men förmodligen är det väl ingen som tänker på det ialla fall... Så jag har bestämt mig för att det får bli som det blir helt enkelt...

Ska försöka åka en sväng och köpa servetter och ljus, lär väl inte hitta vad jag är ute efter (det är ju fredagen den 13:e) men någonting att torka sig på som inte är svindyrt ska vi väl hitta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0