Första advent

Det är idag man ska ha en lugn och skön långfrukost med hela familjen väl? Tända adventsljuset och mysa.
Så här såg vår morgon ut:
Claes gick upp före åtta, lastade bilen och åkte till Sigma (Elins klass ska ha loppis där idag). Jag gick upp och väckte alla barnen och såg till att Alva var klar när Claes kom och hämtade henne 9.40. Dags för skridskoskola! Jag och Oscar skjutsade hem Elin till Krille och åkte hem och tog en macka.
Nu matar jag Oscar och hör att Alva och Claes kom hem. Om ca 30 min ska vi skjutsa iväg Alva på kalas.
Tänkte passa på att handla när hon är borta sa vi hinner fixa lite härhemma innan mamma och Jonas kommer hit på middag.

Så ser en "lugn" söndag i advent ut här hos oss...

Kommentarer
Postat av: Kristina

Fullt upp, med andra ord! :-) Hoppas du fick i dig någon lussebulle och kanske lite glögg ändå!

2009-11-30 @ 19:50:43
URL: http://www.stina.bloggerian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0