Jä-la skit!!!

Det blev ingen konsert idag... Den var inställd pg av sjukdom. Jag som hade packat väskor och grejjer till barnen och lämnat Alva hos Jennifer och åkt till Jenni och Robert för att lämna Oscra. Så skulle Claes bara kolla om det var något förband och när de i så fall skulle börja. Då står det att det är inställt istället. Vi blev helt ställda först, men det var ju bara att gilla läget. Det blir konsert 14 dec istället. Hoppas att det blir av då :-)
Vi beställde hem mat till Jenni och Robert istället och så spelade killarna hockey och Jenni och jag snackade skit, så det blev trevligt ialla fall, men inte vad vi tänkt oss...

Imorse så mådde jag så fruktansvärt illa så jag tog det lite lungt och åkte lite senare till hallen. När vi kom fram fanns det INGEN parkeringsplats så vi åkte runt lite innan jag stannade och släppte av Alva och Elin. Elin fick springa in med Alva i ishallen och börja hjälpa henne. Till slut ställde jag mig utanför dörren till gympahallen :-) och sprang in och hjälpte tjejerna. När Alva väl var ute på isen så gick jag in till trampolintävlingarna. Det var ganska många starter idag. Kul! Allt gick bra! Sen är det klart att det alltid är strul med datorer och sånt, ,men det är inte så många fler än jag som märker.

När tävlingarna var slut så skyndade jag mig hem för att byta om och packa inför kvällen. Vilket jag nu med facit i hand vet att jag inte behövt...

Claes har fixat lite i Alvas rum idag. Det blev jättebra. Det är inte färdigt än, men en bra bit på väg.

Jag har så fruktansvärt ont i ryggslutet. Jag kan knappt gå... Ser ut som jag har gjort på mig... Nere i hallen idag trodde någon att det var ischiasnerven som var i kläm. Hur som så gör det så ont att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Hoppas att det blir bättre snart.

Alvas rum 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0