Julkänslor

Vi tog en promenad till dagis idag. Det duggade lite, men det var ändå skönt att gå. Konstigt nog tog det säkert 4 gånger så lång tid att gå hem som dit :-) Alva stannade vid klätterträdet, hon hade inga problem med att det var fuktigt och halt på grenarna. Hon är verkligen totalt orädd. Jag vet inte om det är bra eller dåligt...

När vi väl kom hem så tog vi det lite lungt, lekte, tittade på tv, gjorde räkningar och påbörjade middagen.
När vi hade ätit åkte Alva och jag till Ica och köpte jäst så att vi kan baka lussebullar imorgon. F-n nu kom jag på att vi glömde att köpa saffran...

Nu har vi lagt barnen och varit upp en sväng på vinden. Plockade upp lite kläder som vi fått ärva till Oscar och tog ner lite kläder som vi ska lämna tillbaka. Och så tog vi ner adventslådan :-) Det är ju faktiskt 1:a advent på söndag!!!
Jag börjar redan få lite julkänslor, så det ska bli riktig mysigt att få adventspynta. Lite änglar, hjärtan och lampor blir det nu, men inga tomtar förrens den 23:e dec.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0