Mål för veckan

Det är lika bra att jag skriver ner det så känns det som att jag måste följa det...

1. Sova ikapp!!!

(Oscar och jag gick och la oss vid 2 inatt och har varit vakna från och till fram till 5 då var vi vakna en lite längre stund och sen från och till fram till 8 då det var dags att gå upp... Och så har det varit ett tag nu. Efter ett tag måste man nog samla ihop krafterna igen för att orka med)

2. Inget småätande!!!

(skulle vilja skriva motion också, men vet inte om jag pallar det med denna förkylning... Det handlar inte om vikten utan om välmåendet. Den här veckan när Claes har varit borta så ahr jag druckit läsk och ätit godis/chips varje kväll...)

Skulle kunna fylla på listan, men det ska jag inte. Det är bättre med två saker som jag måste koncentrera mig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0