Helgen som försvann...

Sitter och väntar på att Oscar ska bli trött... Alva och Claes sover och jag skulle vilja gå och lägga mig också. Men än så länge ser det inte så lovande ut...

Igår var vi på Halloween middag hos Jenni och Robert. På väg dit stannade vi först vid Fresta och sen vid Hammarby kyrka. Det är så himla fint när alla ljusen är tända. Samtidigt var det jättejobbigt.
När vi kom fram så skulle vi byta om, för vi ville inte ha draculakläder på kyrkogården, så vi böt om i trapphuset. Jag har aldrig mött så mycket folk där innan...
När vi plingade på så hade de oxå klätt ut sig! Och halloweenpyntat hela lägenheten. Det var jättefint.

Alva var en läskig tiger  Värdparet 

Vi fick jättegod mat och sen spelade vi TP (på Playstation?) Jag vann i alla fall en omgång så jag är nöjd :-)

Vi var inte hemma förens vid tre-tiden och då var Oscar klarvaken och ville leka. Så vi var uppe ett tag han och jag. Så loggade jag in på fb och då var Jenny också inloggad. Hon hade precis vaknat i Thailand. Coolt! Vad tekniken är bra när man kan prata med varandra fast man har sånna avstånd.

Oscar har snorat och strulat halva natten så jag fick sova lite längre imorse. Sen var jag iväg med "granntanterna" till en lite inredningsbutik. Vi shoppade lite och åkte nöjda hem, då var det männens tur att ha kul ett tag. Det var SM-final i fotboll!!! AIK vann och Claes (och de andra) var glad och nöjd! Sen åt vi tacos och tog det lungt. 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Oh, vad jag är avis på er Halloween-fest! Häftigt utklädda var ni oxå! Nästa år vill jag/vi vara med !! Jag ska buttra lite till Jenni oxå...... ;-) Kram

2009-11-06 @ 21:50:42
URL: http://www.stina.bloggerian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0