Oscar vill inte sova...

Han har sovit bra på dan idag så nu har han ingen lust att sova. Så nu sitter jag här med datorn i knät och tittar på när han ålar omkring på golvet. Nu går det fort framåt!
Igår kväll upptäckte vi att det har tittat fram en liten tand i överkäken. Men inte en av framtänderna utan den bredvid :-)

Jag skjutsade barnen på kalas idag, de skulle vara där i två timmar och jag hade lagt Oscar innan jag åkte, så jag hade två timmar för mig själv! Jag började med att handla mat och sen åkte jag runt till lite olika butiker och kikade. Det var jätteskönt att vara själv en liten stund. 
När jag hämtat barnen igen så åkte vi hem och fixade lite härhemma. Jag pyntade klart, plockade lite och påbörjade maten. Sen åkte Claes och hämtade Jonas och mamma. När de kom så åt vi mat och sen tittade killarna på fotboll.

Innan de åkte hem så tittade vi på lite gamla filmer som vi har filmat. Det var jättekul.

Nu ska jag se om jag kan leka Oscar trött så att jag får gå och sova för jag är ialla fall helt slut!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0