Shopping

Lämnade Alva på dagis 08.20 för de skulle iväg och åka skridskor :-)
Sen åkte jag hem och matade Oscar och fixade mig lite.
09.30 var jag hos sjukgymnasten. Skönt! Eller egentligen är det inte så skönt. Det gör mest ont när jag är där. Jag förstår inte varför jag sätter på mig mascara innan jag ska dit.
När vi var klara där så åkte vi (jag, mamma och Oscar) till Sollentuna centrum. De hade invigning idag. De har byggt om och öppnat en massa nya butiker. Det är jättefint. De hade en hel del erbjudanden idag och resten av helgen. Bl a hade de 20% på allt på cozy, min favoritaffär.
Det blev lite shopping: jeans till Alva, kofta till mig, en del bokstäver på Cozy.

Nu har jag hämtat Alva från dagis så nu har hon en kompis här och Elin har kommit hem så nu ska jag röjja lite innan det är dags att börja med maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0