Söndagsshopping

När Alva och Claes kom hemifrån skridskorna så lagade Claes lunch medans jag röjde och gjorde mig iordning. När vi hade ätit så åkte vi hela familjen till Sollentuna centrum. Jag tänkte börja kolla julklappar, passa på medans de hade en massa erbjudande och reor. Men jag köpte ingenting.
När vi hade gått en sväng så gick vi till Waynes för att fika. Det gick på över 200:- för oss att ta en fika...

När vi kom hem så satte jag igång och laga mat och Claes tände en brasa och fixade glögg. Första för i år!!!

Nu har alla TRE barnen somnat och vi sitter i soffan med en varsin laptop och tittar på söndagsfilmen. Jag ska försöka gå och lägga mig snart jag också.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0