Sovmorgon

på en tisdag... det var inte meningen.
Jag somnade medans jag la Oscar igår, så jag ställde ingen klocka. Så idag (man får väl inte säga imorse) så kom Alva in 9.40 och väckte mig. Oscar sov fortfarande! Vi behövde nog det.
Men klockan var så mycket så det kändes inte som någon idé att lämna Alva på dagis. Det har varit så fullt upp hela helgen så vi kanske behöver en lugn dag hemma :-)

Igår var det kyrkis på fm. Jag skickade med lite fikabröd som tack för att de räddade oss ur nyckelknipan i lördags. Sen var det lunch och lekdags tills det var gympa. På gympan bestämdes det att det ska vara avslutning den 7 dec. Samma dag och tid som avslutningen på kyrkis. Så Alva blev jätteledsen och ville helst inte välja, men sen så valde hon kyrkis. Jag får nog fråga henne igen om det är det hon vill :-)

Nu ska jag byta blöja på Oscar och sen ska jag stänga av Tv:n och se vad Alva vill hitta på idag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0