Sysselsättning

Nu har vi velat fram och tillbaka. Vad ska vi göra idag? JAg känner att jag måste aktivera Alva, annars kommer vi att gå varandra på nerverna. Hon skulle ioch för sig kunna sitta framför tv:n i flera timmar. Men jag vet inte om det är så bra :-)
Alva röstade på tekniska museet. Det var det museet vi var på sist. Ja, barn är härliga och villgärna göra det som de vet är kul.
Men, jag känner inte för att åka in till stan, så efter många turer fram och tillbaka har vi nu bestämt oss för barnens djungel i Arlanda stad. Men vi äter lunch hemma först.
Så då ska jag passa på att ta en dusch och sortera lite tvätt nu...

Kommentarer
Postat av: magnus

Vi hänger gärna med till barnensdjungel nästa fredag om ni vill dit igen.

Magnus är ledig då så då är ju även barnen lediga.

2009-11-20 @ 12:46:49
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0