Allt försvann

JAg hade skrivit ett långt inlägg om idag, men sen försvann  bara allt. F-N
Jag orkar inte skriva om allt, så det blir en sammanfattning.

lämna på dagis, hem byta om, åka in till stan, möte med advokaten om min nacke och pappas boupptäckning, Väsby centrum, banken, träffa Elin, hämta Alva, plocka lite härhemma, baka äppelpaj, laga mat, äta, lägga Alva, kolla på TV, plocka upp varor som Claes handlat, kolla på film...
Och nu har även Oscar somnat 23.30...
I centrum idag så köpte jag en sten till Elin som det står "Saknar dig" på, och så är det ett hjärta på. Hon vill lägga det i minneslunden.

Nu lägger jag in lite bilder från Turkiet. Nu har jag kollat på de 200 första bilderna och valt lite från dem.... Kollar på resten en annan dag.


Jenny och MollySötnos!Elin posarMolly poserarNya svanar varje dag... Elin försöker lära sig hur man gör...Molly somnade vid bordet :-)Tjejerna badar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0