Bröllop!!!

Igår var vi på Kristin och Roberts bröllop. Det var jättetrevligt och de var jättefina!
Alva var hos farmor och farfar, men Elin och Oscar var med. Oscar är ju svår att lämna bort... och Elin var medbjuden eftersom det var hennes faster (och gudmor) som gifte sig.
De ska åka till USA i två år snart så menyn var amerikainspirerad :-)
Claes hade sin nya kamera med sig så vi har nästan 600 bilder, så jag ska lägga in några i alla fall.
Oscar var vaken under hela middagen men sen somnade han och sov en ganska lång stund så då passade jag på att dansa. Jag var nog på dansgolvet i flera timmar. Så nu behöver inte jag motionera mer på ett bra tag :-) Men kul var det!
Vi kom inte i säng förrens vid 4 (eller 5 gammal tid) så vi sov ganska länge idag allihop.
Alva hade avslutning på Mulle på fm.
Sen har vi mest såsat omkring innan vi åkte till Claes föräldrar och åt mat.

Nu har vi kommit hem och Claes, Alva och Oscar sover. Claes har packat sin väska för 5 imorgon bitti kommer en taxi och hämtar honom. Sen åker han till Tyskland och kommer inte hem förrens på fredag :-(


Nygifta!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Otroligt fina bilder, gillade dom på dig och Oscar kram

2009-10-26 @ 16:38:36
URL: http://jenni.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0