Inte så bra dag...

Jag kom aldrig i säng igår kväll. Så när jag precis hade somnat så var det dags för Oscar att vakna... Och sen strulade han hela natten. Han vägrade ta nappen och skulle bara äta/snutta hela tiden. Så jag har inte sovit så jättemycket :-(
Jag hade ialla fall bestämt att Alva skulle vara hemma så jag gick upp och talade om det för albin och gick sen och la mig en stund. Det blev varken sömn eller vila, men en mysig stund med barnen.

Vi har inte gjort så mycket idag, då jag har mått illa, haft ont i magen, huvudet och nacken. Sen om det är psykiskt, magsjukan, trötthet eller nacken som spökar vet jag inte.

Det har blivit lite pyssel med inbjudningskorten och så skulle jag prova ett nytt recept. Jag hade planerat en spenat och skincanelloni som skulle gå snabbt eftersom det är gympa på måndagar. När jag började rulla canellonin så insåg jag att det var för lite mat, så då fick jag spä ut fyllningen med creme fraiche och när det var klart så bestämde jag att det fick bli lasange istället. Slutresultatet blev en spenat och skinklasange som var god! Alla åt med god aptit.

Nu försöker Claes få Alva att sova, Elin pluggar inför ett prov, jag bloggar och Oscar leker med en docka.

Ikväll ska jag försöka lägga mig i tid :-) Önska mig Lycka Till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0