NEJ!!!

Hinner inte skriva så mycket för jag måste gå och sova... Klockan är alldeles för mycket redan.
Jag har återigen kommit på att jag måste lära mig att säga NEJ!!! Mest till mig själv...

Vem bryr sig om hur inbjudningskorten till dopet ser ut??? Måste jag verkligen sitta och göra 40 st för hand??? Och samma dag prova ett nytt recept på soppa och självklart måste man ha nybakat bröd till soppan. Speciellt den dagen man har varit hos frissan och inte hunnit med de vanliga sysslorna så det ska man hinna oxå.
Nu får jag skärpa mig.
Jag måste bli bättre på att göra INGENTING!!! Och att säga NEJ!!!
Jag blir så arg på mig själv.

Nu har Oscar vaknat så då ska väl han vara vaken en stund...
Och jag som måste upp tidigt imorrn. (det är svårt att öva och säga nej till honom, han lyssnar inte så bra :-) )

Kommentarer
Postat av: nettan

Vi är inne på samma spår.

Det jag håller på med nu är att försöka bara vara ibland, inte ta på mig massa jobb i onödan.

Bara som i helgen, vi ska bjuda på enkel mat och jag har till och med köpt en tårta och tänker inte baka en enda kaka. Jag behöver inte ens åka och hämta tårtan för det har jag också fixat. Det känns jätte skönt.

Hoppas ni får det jätte trevligt imorgon.

2009-10-23 @ 09:36:42
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/
Postat av: Jenni

Bra jobbat Nilla men du får skärpa uppfostran på Oscar så han lär sig vad NEJ är hi hi hi hi eller lämna honom hos mig jaaaaaaaaaaaaaaaaa bra idé

Kram på er

2009-10-23 @ 10:26:29
URL: http://jenni.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0