Potatis

Idag har Oscar fått prova att äta potatis. Han tyckte att det var jättespännande med skeden och gapade varje gång den kom till munnen. Det mesta av potatisen hamnade nog i magen :-) Totalt var det en tesked. Nu får han prova det ett par dagar innan vi går vidare med någon annan smak.

Alva har varit på kyrkis idag mellan 9 och 12. Då var Oscar och jag hos sjukgymnasten, handlade och lämnade saker till Elin i skolan.
När vi hämtat Alva var det dags för lunch, sen gick hon tillgrannen och lekte och jag tog en dusch och påbörjade middagen. Sen var det gympa :-) Det var lika rörigt och kul som vanligt. När vi kom hem så hade Claes kommit hem och börjat koka spagetti som vi åt till köttfärssåsen jag hade gjort innan vi åkte.

Nu har vi kollat på tv, surfat, pratat i telefon och lagt barn. Inte i den ordningen...
Klockan är snart tolv och jag ska krypa ner i sängen. Shit vad vardagen kom ikapp snabbt efter en veckas semester...

Kommentarer
Postat av: Jenni

Saknar er massor

2009-10-14 @ 10:06:19
URL: http://jenni.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0