Andra saker är viktiga...

Tänk vad man kan ändra sig fort. Nu efter pappas död så känner jag att jag resonerar annorlunda på ganska många saker. Vissa saker är inte lika viktiga längre, man kan ha överseende med ganska mycket. Jag har omvärderat en del. Det är så dumt att hänga upp sig på saker som egentligen inte är så viktiga...

Idag har jag mest varit hemma, har försökt att fixa lite, men det har gått sådär... Det var för små hål i garderoben för att få upp hyllorna, så nu måste vi köpa nya plugg (när vi nu ska hinna det) och det fanns inga hyllplan i rätt storlek på någon affär... Allt verkar gå emot mig idag. Jag som hade tänkt hinna så mycket.
Det känns som att Elin aldrig kommer att få flytta ner, det är hela tiden något som inte stämmer.

Alva har varit på kalas, Claes har varit och klippt sig och Elin har varit och badat. Under tiden så sov Oscar i över 3 timmar :-) Så jag har i alla fall haft tid att uträtta saker på, men jag vet inte riktigt vad jag gjort...

Jag har ialla fall trollat fram en kycklingwok av det vi hade hemma. Det blev jättegott! Elin hade kompis här och alla (utom Alva) tog om.

Vid sex tiden så hämtade jag Mange och så åkte vi till mamma. Vi skulle prata om pappas firma och vad vi skulle göra med den. Det gick ganska bra, så nu kan jag stryka ännu en sak från min lista.

Nu ska jag göra räkningarna så kan jag stryka ännu en sak :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0