Elin kom 5:a!!!

Elin har tävlat i final i både trampolinoch DMT idag. Hon slutade 5:a i båda grenarna. Hon var jätteduktig och körde skitbra!!! Jag tror att hon var nöjd själv också.

Elin peppar innan serien


Oscar sov knappt något idag heller i hallen, han är alldeles för nyfiken...
Efter tävlingarna gick Jenni och jag och åt lunch på kinarestaurangen i närheten. Mysigt! Men Oscar vägrade sova då också, men så länge han fick sitta i mitt knä och vara med så var han nöjd:-)

Vi åkte hem och hämtade Claes och Alva och så åkte vi till Vallentuna. När vi kom dit så fikade vi och sen gick vi en promenad. Efter promenaden så blev vi bjudna på middag. Trevligt!!!

Det har varit en mycket trevlig söndag! Nu sitter jag och tittar på film och blir lika irriterad som förra söndagen över att de är så fruktansvärt dåligt dubbat... Tror jag ska titta på nåt annat nästa söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0