inga problem att hitta sysselsättning...

Här har det varit full fart som vanligt.
Igår var Alva på dagis 9-14. Vi skulle få nya uttag från com hem så jag skulle vara hemma 9-16... Men till slut ringde jag och frågade om de tänkte komma fm eller em. Em blev svaret så då tog jag Oscar och gick till Öppna förskolan på sångamling. Det Sen åkte vi hem och jag lagade mat. Provade ett nytt recept, strimmelgryta. Man stekte färsk rostbiff och rödlök och gjorde en sås på worcestersås, creme fraihe och vatten. Det var ok, men inte supergott.
Sen var det dags för föräldramöte i S-viksskolan.
JAg var helt slut när jag kom hem...
Idag lämnade jag Alva 9 igen och sen när jag kom hem så var jag fortfarande jättetrött, så jag gick och lade mig efter jag ätit frukost. Det var skönt!
Sen var jag hos sjukgymnasten, mamma och jag hade tiderna efter varandra. Så vi åkte hem till henne och tog en snabb fika efteråt. Så hann jag gå igenomm endel av alla papper som hade kommit.
Sen var det dags att åka till dagis igen. Det var drop-in-soppa. Väldigt trevligt!

Nu sitter jag och tittar på nån dålig film på TV... Kanske dags att gå och lägga sig


.jag och Oscar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0