Winnerbäck!!!

Nu har jag bokat biljetter till den 7 november på annexet. Claes och jag ska gå och se Winnerbäck igen!!! Nu ska vi bara hitta barnvakt alla barnen :-) Men det löser sig på ett eller annat sätt.

Imorse vaknade jag av att det ringde på dörren 8.40. Klockan 9 skulle Alva vara på kyrkis. Men vi hann!!! Sen hämtade jag barnen och gick hem och åt lunch (som min granne lagat och ställt i min kyl så att det bara var att värma). Sen hämtade vi mamma och åkte ner till biblioteket. Jag talade om för barnen på vägen dit att man ska vara tysp på biblan. Så när vi kom dit så smög de in och hyschade åt oss. Så söta! Bibliotekarierna fick sig ett gott skratt.
Sen åkte vi hem och fikade hos grannen och sen var det dags för första gympan denna termin! Det var inte så många barn där, men å andra sidan hade inte kallelsen gått ut ordentligt. Jag, Alva, Oscar och Albin promenerade både dit och hem. De var jätteduktiga!
När vi kom hem så hade Claes maten klar. Det blev panerad rödspätta, smörstekta morötter och potatis.
Nu har jag hämtat Elin på träningen så hon har ätit och duschat, så nu ligger alla barn i sina respektive sängar.

Igår fyllde min lillebror 23 år!!! Vi var där på lunch, potatissallad och kallskuret. Claes åkte till Råsunda för att kolla fotboll och jag och barnen åkte med mamma hem och fixade några saker. Sen åkte vi  hem och rensade svamp som vi fick av mamma. Eller Alva rensade och jag förvällde. Sen blev det varma mackor med svampstuvning. Väldigt gott!!!
Charmtroll!
Alva rensar svamp 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0