Bihåleinflammation :-(

Natten till igår så hade Oscar tungtt att andas, så jag satt upp och ammade eller sov med honom halva natten. Så när det var dags att gå upp på mogonen så var det inte bara bihålorna som värkte. Jag hade värk och ont i hela ryggen plus nackspärr. Jag var helt gråtfärdig...
Men dum som jag är så tog jag Oscar med mig och åkte till Eurostop. Jag gick först in på Ica och skulle egentligen bara köpa toapapper och smördeg, men jag hittade lite annat och vips så fick jag betala 1000:-. Dyrt toapapper!!! Sen gick jag till blomsterlandet och köpte lite mer blommor och mossa. Innan vi åkte hem så var vi även in i några affärer till och köpte lite saker till påskäggen. När vi kom hem så var jag HELT slut. Åt lunch och sen var det dags att hämta Alva. När jag kom hem så kände jag att jag inte orkade mer så då ringde jag och beställde läkartid. Men jag var helt väck och kunde för mitt liv inte komma på Oscars 4 sista, så då fick jag inte boka någon tid åt honom... Men jag letade upp siffrorna och ringde igen.
Sen gjorde jag mig iordning och packade väskor osv. Vid fem så åkte jag och Oscar till närakuten. De tog sänkan på honom, men det visade inget, så det är bara att fortsätta med bricanylen och avvakta tills det blir bättre. Till mig skrev hon ut penecillin och nässpray :-) Skönt då kanske det här går över snart!!!

Vi åkte raka vägen hem efter läkaren och hämtade Alva och Claes och sen bar det av till Klockvägen. Där var hela släkten (nästan) samlad för att fira min älskade farmor som fyllde 85 år!!! Det var jättetrevligt och jag tror att farmor var nöjd. Hon lekte kull och kurragömma med Alva och Jennifer kl 11 på kvällen!!! Så vill jag också vara när jag är 85 år. Ibland är hon hur klar i huvudet som helst och i nästa stund så har hon glömt allt. Det är inte lika kul.

   

Vi var inte förrens strax före tolv, så då däckade vi allihop. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0