Hektisk dag

Jag tog bussen ner till centrum och gick till optikern. Hon skulle beställa nya provlinser till mig och sen ska jag tillbaka igen...
Jag hann även köpa en varsin klänning till tjejerna. (Tyvärr passade inte Elins så den får vi lämna tillbaka...)
Sen tog jag bussen till dagis, hämtade Alva och tog bussen hem.
Alva fick mellis och sen var det baddags för henne. Medans hon badade så la jag Oscar och Jonas kom. Då var det dags för mig att åka igen.
Hämtade Elin och så iväg till hennes skola för samtal. Som vanligt så fick vi bara beröm. Hon är jätteduktig i skolan, har väldigt lätt för att lära och har nästan alltid full pott på proven. Så de senaste samtalen har det enda negativa de hittat om henne varit att hon kan vara negativ på lektionerna. Men till och med det har hon blivit bättre på :-)
Efter samtalet åkte vi förbi McDonalds och handlade mat till Elin, hon åt den i bilen medans jag åkte och köpte thai till oss andra. Sen skjutsade jag henne till träningen, åkte och handlade och lämnade alla kläderna som ska säljas imorgon.
Hem och äta, titta på "halv åtta", lägga barn.
21.30 hade två av tre barn somnat och Jonas åkt hem.
Nu (23) har Elin gått och lagt sig och Oscar har vaknat igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0