Nu verkar det funka igen!

Nu har Claes suttit och fixat med min dator i flera dagar och nu verkar det funka. Jiippie!!!
Jag orkar inte skriva ikapp...

Idag har dagen bara runnit iväg i vulkanens spår. Claes skulle ha åkt till Tyskland igår, men kom inte iväg. Så idag har i stort sett hela dan gått till att hitta en ny resväg, boka och boka av biljetter.
Men nu är det klart att han kommer iväg imorgon bitti. Han får åka tåg från Stockholm till Hamburg. Tåget går vid 8 från Stockholm och är framme i Hamburg vid 22... Drygt!
Nu håller jag tummarna frö att Jonas kommer hit imorgon. Än så länge så ser det inte helt kört ut! Flygplatser i Madrid är öppen och Arlanda är ju öppen till och från, så ett litet hopp finns det fortfarande...

Alva och Albin har bakat muffins idag! Gissa vad Alva tycker om dem???



Nu ska jag krypa ner i sängen. Måste vara pigg imorgon för då ska jag vara med i Elins klass i ett par timmar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0