Sjuk kille!

Oscar blir bara mer och mer snorig... Och det har börjat rossla när han andas. Han har fått bricanyl och nässpray nu innan han somnade så förhoppningsvis kan han sova. Stackars liten!!!
I fm så åkte Oscar, jag och Anette till Åkersberga. Vi var på trädgårdsaffären där. De hade en mysig restaurang där vi åt lunch. Sen gck vi över vägen och tittade i en affär som hade trädgårdsmöbler.
Oj, vad fint man skulle kunna få det om man bara hade pengar och en större trädgård!!!

Oscar sov bara 30 min på fm så jag försökte få honom att sova när vi kom hem. Anette var så snäll att hon hämtade Alva så kunde jag koncentrera mig på Oscar. När han väl somnat så gick jag ut, det var superfint väder så. Så jag blev kvar ute i över två timmar. Oscar sov i nästan tre timmar innan jag fick väcka honom...

Luis åkte till Burger King och då fick han handla till mig och Alva också. Sen blev vi kvar där och åt och barnen lekte en stund innan det var dags att gå hem och göra natt.

Nu har jag slökollat på tv, bloggat och lagt barn. Borde egentligen plocka och städa lite här innan jag går och läggger mig, men jag tror jag skippar det och kryper ner i säng istället.

Detta sa de på lyxfällan ikväll:

Mammor är hjältar som jobbar i det tysta!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0