Vardag igen!

Nu har vi varit lediga så länge allihop att det kändes konstigt när klockan ringde imorse. Alva skulle till kyrkis och jag skulle iväg med mamma till banken. Vi måste tillbaka med lite papper och ringa lite samtal osv. Men det mesta är klart ialla fall och det känns skönt!
Jag var även in på apoteket och hämtade ut en massa allergimedecin till Elin. Hon är ju i fjällen med sin pappa nu, men hon måste börja ta medecinen så fort hon kommer hem. Dyrt blev det. 750:-!!! Men det är det klart värt om hon slipper sina besvär, eller bara de blir lindrigare. Jag hoppas att hon slipper bli så där jättedålig i år.

Jag hittade även jackan vi tittat på till Oscar i centrum, så jag kände mig jätteduktig på väg därifrån. Hann hem och hämtade Alva på kyrkis. Sen blev det lunch innan vi åkte till Sollentuna och till nästa bank. Oscar fick ett bankkonto av sin farmor och farfar i doppresent. Men för att öppna det så behövde både jag och Claes vara med. Så äntligen idag fick vi ändan ur...

Vi har även hunnit med barngympan idag! Som vanligt full fart på alla barnen. De är så himla duktiga och söta!
Ska bli kul på avslutningen när de ska få visa upp sina konster för föräldrarna.

Nu sitter jag och slötittar på tv och bloggar, med en jättestor tvätthög bredvid mig. Ska nog ta hand om lite av den ialla fall...
Claes packar, han ska åka till Tyskland imorgon bitti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0