Aktiviteter

Igår var Alva på dans för första gången. Hon tyckte att det var jättekul!
Det som inte är så kul är att det är på onsdagar 16.30-17.15... Väldigt tidigt!
Det som är bra är att man är hemma hyfsat tidigt, men Elin börjar ju sin träning 18...
Så igår hade jag förberett maten och slängde i mig den när vi kom hem, så att jag kunde skjutsa Elin.
Claes hade kommit hem tidigt och tagit Oscar och sett till så att Elin hade ätit när vi kom hem.

De är 7 tjejer från klassen + Zara så vi har gjort ett körschema, så man behöver bara skjutsa ca 3 ggr per termin. Då blir det hela mycket lättare :-)

Gympan börjar snart så då får vi stressiga måndagar också...
Sen har hon Mulle på söndagar...
Känns som att det är lite mycket... Nästa termin får hon bara ha två aktiviteter!

För ovanpå detta så har ju Elin träning 5 ggr/vecka. Nu är hon ju bara här varannan vecka, men ändå.
Det är tur att jag jobbar halvtid!

Jag fattar inte hur man utöver detta ska få tid att träna själv. Speciellt eftersom Claes är bortrest så mycket och man vill ju hinna umgås lite också. Och hemmet sköter sig ju inte själv (även om min familj tror det..). Men jag har börjat se städning som min träning och så har jag gått till och från skolan nu.


Nu ska jag fortsätta att träna lite (dammsuga), sen ska jag iväg och köpa present till Albin som fyller år idag. Vi ska dit på kalas en stund ikväll innan jag ska på Me&I party :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0