Dagis

Nu har jag påbörjat inskolningen på dagis med Oscar. Vi har varit där i två dagar nu. Vi är där båda två mellan 9 och 15. Sen är vi HELT slut båda två :-)
Det går jättebra! Jag tror inte att det ska bli några problem. Men just nu är han ju ganska mammig överhuvudtaget, men jag inbillar mig att om jag inte är i närheten så går det bättre...

Alva har gått i skolan i tre dagar nu. Det verkar gå jättebra! Hon studsar dit på morgnarna. Vi går tillsammans med Yasemin och Zara. Imorgon och på tor är det bara fritids, hon får gå imorgon när Oscar är på dagis, men på fredag är vi lediga allihop.

Som sagt var så är jag helt slut så jag orkar inte skriva mer.
Lägger in ett foto på Oscar när han leker hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0