Ikea en regning söndag

Hur dum får man vara egentligen? Och jag som egentligen inte gillar att gå på Ikea...
Men det var riktigt trevligt! Vi lämnadein Alva på lekavdelningen i en timme och så fick Oscar springa i sin egen takt med två föräldrar som bara brydde sig om honom. Det är han inte så bortskämd med :-)
Alva var jättenöjd när jag hämtade henne, det hade varit kul.
Vi tittade en stund till och sen gick vi och åt innan vi betalade. De hade slut på den maträtten jag hade siktat in mig på så jag hoppade över att äta...
På hemvägen så stannade vi på Ica och handlade, men när vi kom hem så åkte Claes tillbaka för vi kom på att vi ville hyra film.
Så nu har jag ätit middag och vi har tittat på film. Det blev "Up in the air" med George Clooney. Den var helt ok!

Igår var jag och Jenni hem till Ante och Mia och deras barn. Martin kom också dit. Han har en veckas semester i Sverige så då passade vi på att träffa honom. Jag träffade i och för sig honom för ett år sen på ett bröllop men innan dess var det ett tag sen. Det var jättetrevligt! Sen tycker jag alltid att det är så spännande att få höra folk berätta om sin vardag. Framför allt de som har en helt annan vardag än vad jag har. Det verkar jättehäftigt att bo i London.
Jenni följde med mig hem efteråt och då var redan Robert och Emil här. Vi åt en massa mat och drack bubbel och vin sen spelade vi spel. Jag vann!!! (Det är inte så ofta så jag måste få tala om det)

Nu är det bara en vecka kvar innan allvaret börjar. Ska försöka anpassa tiderna lite bättre den här veckan. MEn å andra sidan lärde komma in i det så småningom.
Värst blir det nog för Elin, hon har ju vänt på dygnet mest...


 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Massor med kram raring <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-08-09 @ 18:59:57
URL: http://jenni.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0